Isnin, April 25

Maharaja Lawak... lawak sangat ke?

Bercerita mengenai Maharaja Lawak
Setiap minggu mesti ada jer orang akan update status FB mengenai rancangan ni
Best sangat ke?
Lawak sangat ke?
Kalau aku tengok, aku confirm aku takkan gelak guling² punyer
Kalau gelak pun, gelak gitu² ajer
Pastu confirm mode meluat aku akan on
Apa ke?

Entah, aku memang tak suka rancangan lawak ni, daripada musim Raja Lawak lagi
Tak pernah pun aku follow
Maharaja Lawak ni pun sama la terima tempias
Mungkin orang akan cakap dalam hati bila baca entri ni, "Eh, suka hati aku la suka Maharaja Lawak ni"
Dan aku jawab dalam hati jugak, "Sukati hati aku jugak la tak suka tengok rancangan macam ni"
Hahaha.. apa ke aku ni?


Aku ni... bukan seorang yang lawak
Aku akui...
Sebab tu aku tak suka Maharaja Lawak ni kot
Pastu aku ni jenis yang pengingga...
Apatah lagi dengan orang yang buat lawak untuk mendapatkan perhatian

Dan lawak tu sebenarnya tak lawak pun
Yang korang gelak kenapa? Tak lawak ok
Tu bagi aku lah.. aku tak suka lawak² ni pun dibuat pertandingan
Kalau memang lawak pun, biarlah natural, sense of humor yang natural tu barulah lawak sebenarnya

Oklah, aku memang tak pandai buat lawak
Dan aku tak lawak pun
Aku seorang yang serius
Yang baru kenal mesti ingat aku sombong
Aku surrender, yang penting hati aku baik
Hahaha..

Oh, nak hentam aku?
Eh, hentamlah..
Macam aku tak suka dengar Senduk Fifi
Ada aku kesah?

Aku ingga bah.. ingga!
Hahahaha...




Ibu Iman: angin apa kah aku tok?? meroyan nangga urang taksub ngan maharaja lawak ya.. syen mek eh.. hahaha


Catat Ulasan