Menyampah la dengan 'Senduk Fifi'

Bagi pendengar setia Hot FM Am Krew mesti tau kan 'Senduk Fifi'
Segmen baru untuk tahun 2011 ni
Menyampah betul la aku dengan AG sebagai Fifi tu
Mengada-ngada betol
Lawak pun dibuat-buat
Tak kelakar langsung
Buat aku membebel jer di pagi hari
Eeii....

Err....
Tak tau ke 'Senduk Fifi'?
Sebagai orang yang on the road 1 jam sebelum sampai ke ofis
Memang wajib la aku akan dengar Senduk Fifi ni
Kecuali la kalau aku tukar chanel
Segmen ni on air hari Selasa dan Khamis jer
Siapa yang tak pernah dengar, tunggu la Selasa depan
Aku takmo tunggu Senduk Fifi... geli

Boleh tak kalau Fifi jangan buat-buat manja dan mengada macam tu?
Meluat tau!


7 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. ada mek dgr pagi tek..
    kmk pun terpikir pg tek kak..
    mcm suka glak dgn pondan..or menggalakkan fenomena kedak ya..

    ReplyDelete
  2. salam...
    pagi2 otw nk g kerja sntiasa ditemani era....

    ReplyDelete
  3. senduk fifi maksud nya apa? utk apa segmen ya? kmk bok balit tok kak. lom gk mek dgr hot fm. salu time g keja ada mek dgr... d sibu sekda hot fm.. hahahaa

    ReplyDelete
  4. Biar la nak senduk fifi ke ape..kalau tak nak dengar matikan jelah radio tu tak pon tukar je channel lain..ape lah ngan manusia ni suka je nak komplen2...diam2 sudah lah....

    ReplyDelete
  5. Anon, ini blog aku, sukati aku ler nk komplen.. ko x rugi apa2 pun kn? kalo aku diam , baik aku x payah buat blog

    ReplyDelete
  6. rasa nakj maca agik benda tok though dah lamak d post..hahaha..MEE TOO..X SUKA SENDUK FIFI..IF NAK MOLAH RANCANGAN MASAK2 PUN, POLAH YANG BETOL LAH..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form