Khamis, Januari 6

Menyampah la dengan 'Senduk Fifi'

Bagi pendengar setia Hot FM Am Krew mesti tau kan 'Senduk Fifi'
Segmen baru untuk tahun 2011 ni
Menyampah betul la aku dengan AG sebagai Fifi tu
Mengada-ngada betol
Lawak pun dibuat-buat
Tak kelakar langsung
Buat aku membebel jer di pagi hari
Eeii....

Err....
Tak tau ke 'Senduk Fifi'?
Sebagai orang yang on the road 1 jam sebelum sampai ke ofis
Memang wajib la aku akan dengar Senduk Fifi ni
Kecuali la kalau aku tukar chanel
Segmen ni on air hari Selasa dan Khamis jer
Siapa yang tak pernah dengar, tunggu la Selasa depan
Aku takmo tunggu Senduk Fifi... geli

Boleh tak kalau Fifi jangan buat-buat manja dan mengada macam tu?
Meluat tau!


Catat Ulasan