Pages

Ada exam? Takde exam?

Ada exam? Takde exam?

Hai! Lamanya tak update. Busy sikit budak baru nak mendaftar. Syukur dah selesai pun hari pendaftaran dan minggu suai kenal minggu lepas. ...

4 Comments
Rahsia Adik-Beradik Jadi BFF

Rahsia Adik-Beradik Jadi BFF

Pagi ni breakfast bersama colleague yang sebaya adik-adik saya. Lelaki. Sambil makan kuah kacang cecah roti macam-macam topik yang k...

0 Comments
Supermom Mode Activated

Supermom Mode Activated

Hai! 14 Syawal dan Selamat hari raya!! Mode hari raya masih di mana-mana tapi yang penting sekarang mode SUPERMOM saya dah activated. Bar...

2 Comments
26 Ramadhan

26 Ramadhan

Berdebar-debar pulak Ramadhan dah semakin meninggalkan kita Dan semestinya Syawal pun menghampiri kita Syawal sinonim dengan bulan #famil...

0 Comments
24 Ramadhan

24 Ramadhan

Pejam celik pejam celik dah 24 Ramadhan 10 malam terakhir di bulan Ramadhan Tahun ni buka puasa dan sahur belom lagi di umah sendiri Se...

0 Comments
17 Ramadhan

17 Ramadhan

Yuhuuu!! Lama menyepi. Malas pulak nak update. Jangan marah ye.. hehehe. Lagipun sekarang ni musim busy kat Kolej. Asyik menerima tetamu j...

0 Comments
Masak Lemak Cili Api De'Salai Bangi Station

Masak Lemak Cili Api De'Salai Bangi Station

Petang ni masak apa untuk berbuka?? Masak lemak sedap kan?? Hehehe. Baru jer mak masak semalam. Sepanjang puasa ni belom lagi berbuka kat ...

1 Comments
10 Ramadhan

10 Ramadhan

Ouch! Last update hari tu 1st day posa kan? Ari nih dah 10 hari kita berpuasa. Nampak sangat busy tak menyempat kan? Bukan busy beribadat ...

1 Comments
 1 Ramadhan 2019

1 Ramadhan 2019

Tahun ni dalam sejarah 1 Ramadhan tak dapat berbuka bersama keluarga, hanya ada suami jer. Kalau takde travelling, si suamilah pulak yang ...

2 Comments