Pages

Daging Masak Hitam Sarawak Versi Simple

Daging Masak Hitam Sarawak Versi Simple

Hai! Dah nak masuk hari-19 kita di bawah PKP fasa ke-2 kan? So far dah adapt jugak lah dok umah jer, tak ke mana. Hari sekolah sibuk denga...

0 Comments
SAKIT

SAKIT

Hai!!  Rupanya bulan Februari hari tu ada 1 entri je ek? Tak perasan pulak Kakmim. Hahaha. Memang langsung tak jenguk pun kat sini. Me...

0 Comments
Kerana Crash Landing On You!

Kerana Crash Landing On You!

Ehem.. Halu Februari!!!! Dah 10 hari di bulan 2, doploh-doploh kan? Alamak.. Ni 1st posting untuk bulan cinta ni Dan kerana bulan cinta...

1 Comments
Kesuraman

Kesuraman

Ya.. ya.. saya ada Cumanya agak tak berapa stabil dari aspek emosi Entri ada je masih draf tapi tak sempat nak mengarang Isnin hari tu....

3 Comments
BLOGLIST 2020 BY NASIHATTERMASYHUR

BLOGLIST 2020 BY NASIHATTERMASYHUR

Hai.. assalamualaikum Salam Jumaat Semalam tak update, sebab semalam cuti ganti Kan hari tu dah kerja Sabtu & Ahad Dan.. ...

1 Comments
Monolog 4

Monolog 4

Tetiba rasa down sangat. Cam malas sangat nak kerja. Macam takde 1 pun yang berfaedah. Bila balik umah rasa nak marah jer. Tak suka per...

2 Comments
Kisah Dalam Lagu: Januari

Kisah Dalam Lagu: Januari

Yeah.. Kisah dalam lagu yek Aha.. Memandangkan ni bulan Januari Tau tak lagu Januari? Lagu Indon Penyanyinya Glen Fredly Biasalah d...

2 Comments