Pages

Idea!

Tetiba. Masa basuh pinggan lepas dinner tadi terpacul satu 'term' melimpas di fikiran. Macam ting! Jer idea tu menerjah di kepala ni.

Sayang Bini Tinggal-Tinggalkan.



Paham tak? Tak paham?

Tetiba je kan idea tu. Nak dijadikan tajuk buku!!

Hahaha. Haruslah saya gelak. Ada hati nak buat buku. Aah lah, memang dari dulu lagi nak buat dan terbitkan buku. Impian yang tak tau boleh ke idak nak direalisasikan.

Ideanya.. Oklah sinopsisnya nk bukukan kisah² si ibu atau si bini yang ditinggalkalkan kerana amanah tugas. Kisah PJJ ok. Bukan betul² bini yang ditinggalkan bergantung tidak bertali.

Macam tulah alkisahnya cetusan idea tadi. Excited sangat tau smpai Bab 1 pun dah ada idea ni. Tinggal nak taip je lagi ni ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ tu pun kalo rajin ๐Ÿ˜…

Kita tengoklah nanti sama ada impian ni kosong atau impian kaya. Tak salah berangan-angan kan? Percuma jer tak kena bayar pun ๐Ÿคฃ























































Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

2 comments:

I am LZ said...

Semoga impian jadi kenyataan..

Kakmim said...

Thnks Lz.. Aminnn..