Selasa, Januari 3

Logo baru KPT

Biasalah, tahun baru ada ajer yang berubah. Saya pun baru tau logo Kementerian tempat saya cari makan ni pun dah berubah. Dah transform, bak kata superhero dalam cerita kartun, bertukar!. Sana-sini transformasi sejak tahun lepas. Dan yang belum pasti lagi ura-ura logo Kolej Komuniti pun akan transform ke logo baru gara-gara pertukaran Ketua Pengarah yang baru. Mana-mana jer lah. Ego seorang pemimpin kan, mesti taknak pakai idea orang lain, tukar KP tukar logo jugak. Setakat ni dah 3-4 kali dah tukar logo.

Inilah dia logo Kementerian Pengajian Tinggi yang baru.


Penuh la dada baju korporat dengan logo kalau font yang besar gedabak macam ni. Ooops...




Catat Ulasan