Isnin, April 25

Masa berlalu..

Dah nak masuk bulan 5, sekejap jer masa berlalu
Banyak sangat kerja nak disetelkan dalam masa terdekat ni
Rasa tak sabar plak nak habiskan bulan 5
Bulan 6, cuti semester
Boleh lah rilek-rilek goyang kaki
Ye ye o jer aku nak goyang kaki kat ofis
Jangan bermimpi lah Ibu Iman oi!!

Iman pun dah nak masuk 1 tahun 6 bulan
Tak lama lagi dah 2 tahun
Dah besar dah baby Ibu
Dulu kecik, bulat tembam jer
Bestnya picit-picit, gomol-gomol
Sekarang, kalau kita picit, dia picit kita balik
Hehehe...

Sekarang, dah pandai tolong Ibu jemur kain
Anak sulung perempuan ler katakan..
Hehehe...





Ibu Iman: Iman suka ngekot apa dipolah kita...


Catat Ulasan