Pages

NIZAMIR


mim ya ra = MIR
MIR ialah nama panggilan saya di kalangan member-member rapat semasa di U
Dan sampai sekarang nama tu terus melekat di kalangan mereka

NIZAM ialah nama Ayah Iman
No objection, bukan?

Hari tu saya dapat beg plastik ni dari tailor
Dia shopping di kedai NIZAMIR ni kot beli kain lining
So saya tunjuk beg plastik ni dengan Ayah Iman
"Wah, kita dah ada kedai eh"
Hehehe... berangan sungguh ye awak Ayah Iman.

Daripada tagline Akhlak Mulia Jamin Kejayaan tu
Saya rasa ni ialah kedai no 23 (kot), Jasmin Jawahar
Kalau tak pun rebranding, mungkin dia punya cawangan

Saya suka ke Jasmin Jawahar ni (di India Street) untuk beli kain lining
Sebab taukenya suka sangat melayan saya
Dan saya pun suka jugak meloyar buruk si tauke
Sesuai tak?
Pastu apa lagi, mintak kurang laaa
Setiap bulan saya pergi sini, bagilah kurang sikit, bos
Skrip biasa.. padahal bukan tiap bulan pun pergi kat situ
Huhuhu..


Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

2 comments:

VIVIAN said...

kacak juak tagline nya ow?

Ibu Iman said...

mcm skema pun ada juak... mcm xda kaitan ngn kedei kain pun ada juak... hehehee