Sabtu, Januari 29

Dulu melidi, sekarang...?

Geli hati sambil sengih bila tengok gambar yang diupload oleh Cik BFF saya di FB. Macam kurus sangat masa tu. Eh, bukan macam, tapi memang kurus! Hahaha. Penggunaan word 'macam' tadi macam tak sedar diri jer yang sendiri memang kurus. Alahai, kesian awak Ibu Iman. Sampai sekarang masih jugak tak membesar, macam tu ajer. Tapi at least berat tu meningkat ler jugak. Kalau dulu tahun 2003 = 39 kg, sekarang 2011 masih pegang rekod 44 kg. Takpe la janji sihat dan bahagia. Iman tak kesah. Hehehe.

Kan? Kan? Semua melidi kan? Sekarang takde la melidi sangat macam ni. Kami telah 'membesar' walaupun tidak banyak. Hehehehe.


Ibu Iman: dulu melidi, sekarang? boleh dikatakan macam tu jugak lah... hihi


Catat Ulasan