50 bloggers diperlukan!

9:27 am
Setelah singgah di blog Amni.
Saya terfikir.
Adakah saya boleh menjadi salah seorang daripada 50 blogger itu?
Boleh kah?
Layak kah?

Hmmm... best tak?
Macam menarik jer offer tu tapi blog saya takde yang menariknya.
Cuma catatan harian sebagai seorang pegawai kerajaan dan seorang ibu jer.
Mungkin saya tak diperlukan kot.

Eh, siapa yang memerlukan sampai 50 orang blogger tu?
Sila refer ke sini ya, 50 bloggers diperlukan!

Sesiapa yang dah join tu, tahniah ya!
Takpelah, biar saja saya di sini.
Saya berblog atas urusan peribadi jer.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

10:04 am
30 minit kemudian...

Setelah ditimbang kilo, ditimbang gram, ditimbang kati...
Akhirnya saya memutuskan untuk mencuba nasib.

Kenapa ek saya tiba-tiba berubah fikiran?

Sebenarnya.... saya dah lama dalam blogsphere ni. Saya mula berblog sejak tahun 2005 lagi. Dulu saya ada ramai member blogger tapi sekarang ramai yang dah lost contact kerana saya bertukar identiti. Blog pun dah tukar. Blog lama pun dah delete. Oleh itu, saya teringin sangat kalau member blogger saya yang dulu-dulu tu baca blog saya sekarang dan contact saya semula. Oh, ya! Nickname saya masa mula-mula dalam alam blog ni ialah 'nagacute'. 

Baiklah, kawan-kawan.
    Itulah sebabnya kenapa saya bertukar fikiran. Dan rasanya itu sajalah alasan kukuh  kenapa saya teringin untuk tersenarai sebagai salah seorang 50 orang blogger tu. Saya rindu sangat dengan member-member blog saya dulu.

    Kangen banget!


    7 Comments

    ♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

    1. eh? merendah dirik gilak ya kak.. hehe... kmk rasa kitak antara yang terawal juak ya.., mun kitak sik dapat, lak mek ngamok sidak.. iyer... macam benar o.. hahaha.. gud luck!

      ReplyDelete
    2. amni, malu mek eh.. ktk tek dh?

      ReplyDelete
    3. ha... bagus@ reason ya.. hehe... kmk dah... mun ada rezeki, jumpa la kitak member lamak oo...=)

      ReplyDelete
    4. ehehe good luck! InsyaAllah dpt ya eh.. Berubah fikiran rupa2 nya. Ehehe... Kiut nama blog d pakey ktk dlk. Nagacute. Hehe

      ReplyDelete
    5. amni,
      so far, br sorang mek jumpa sejak mek makei blog baru tok...

      ztie,
      aok.. ne tauk dpt jumpa gik member blog lmk dolok.. hehehe... zaman gik mudak bah... gik perasan cute.. hehehe

      ReplyDelete
    6. salam myra,
      rindu sangat nak baca n3 nagacute huhuhu...akak kenal myra dgn nama tu...ingat lagi kenangan dan memori di blog arwah ghaz....di situ la akak belajar tentang blog....rindunye kenangan lama...

      ReplyDelete
    7. kak risa,

      zaman nagacute dh berlalu... hehehehe... childish sgt masa tu... tu la kak.. akak jer masih kontek skrg... yg lain dh xde.. mcm shimah, noushy, AM, rindu sgt.. blog diorang pn mcm x hapdet je

      ReplyDelete
    Previous Post Next Post

    Contact Form