Ahad, Oktober 4

Salam Eid Mubarak 1430

Rasanya belum terlalu lambat untuk aku mengucapkan salam Aidil Fitri kepada semua rakan blogger dan silent reader sekalian. Kalau sepanjang aku berblogging ni aku ada tersilap taip sehingga mengguris segelintir perasaan kalian, aku minta maaf yer. 0-0 la hendakNya. Biasa la aku ni hamba biasa jer. Menaip pun kekadang emosional, tak fikir hati orang lain. Maaf yer.

Raya tahun ni aku kan Mak Buyung, tak dapek la nak buat baju banyak-banyak. Aku cuma buat sepasang jer. Encik Suami pun sepasang, baju nikah ari tu pun dia dah ada 2 pasang. Cuma aku jer tak dapat nak pakai baju nikah. Huhu. Dulu lain, sekarang lain. Takpe nanti aku akan pastikan aku leh jugak pakai baju hari nikah tu. Hehehe. Insya Allah.


Dan tahun ni tema famili aku hijau lumut, sebelah IL plak kuning-gold. Tapi aku ada baju kaler hijau jek. Apa bleh buat, baju nikah ari tu dah gold, takkan nak buat lagi kaler yang sama. Hehehe.


Akhir kata, Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1430, Maaf Zahir Batin dari aku dan keluarga di Kuching, Sarawak.


post signature


Catat Ulasan