Pages

Langkawi 4

Hari ke-4 di Langkawi saya cuma jalan-jalan di Laman Padi dan Pekan Kuah jer. Cuaca di Langkawi adalah sangat panas membuatkan kepala saya sedikit pusing dan perut mual-mual. Mood pun tak berapa nak elok, asik nak marah sang suami jer. Kesian dia kena layan saya yang berangin. Tapi sebenarnya saya sayang suami saya.

Sekian saja ceritera honeymoon saya, (sangat malu nak sebut bulan madu), ingga aih!

post signature

Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

8 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ pening2 dan mual2? kena g klinik la tuh MC. mana nak tahu berkat g Langkawi. kehkehkeh... :P ~

innaz said...

ingga indah lok..hehe

Mira said...

amy,
oh..thanks.. prihatin jugak kpd diriku ini.. ahaks

naz,
ingga lah oh... hahahaha

MIZZ RYNNIE said...

muntah2??sempat si beraya kelak??hak hak hak..

lovelyeyna said...

hahahaha... malu indah kak ira ;p

Audio said...

Ada pacat sik kat sawah padi ya? :|

filanastasia said...

mira : best best.. enjoy ya... take care

AyAres151 said...

wah...seronoknyaaaa...