Selasa, Mac 3

Kejutan


Aku sebenarnya bukanlah ahli sukan
Dari zaman sekolah lagi aku tak gemar bersukan
Memang anti sukan la
:minimo_38:


Rasanya sepanjang aku sekolah dulu sekali jer aku pernah wakil rumah
Tu pun lumba lari berganti-ganti
Cheh... bayangkan aku berlari
:minimo_26:
Laju jugak ler kot
Kalo tak, takkan aku terpilih mewakili rumah
:minimo_31:


Sukan yang aku main sekarang cumalah bowling
Sukan ke? Ada keluar peluh tak?
Ahaks.
Dah ler main bowling longkang jer
Hahahaha

:minimo_02:


Semalam
Kan meeting pengurusan
Pengarah pun mengumumkan rombakan semula carta organisasi
Aku tau aku dah tak pegang ISO lagi
Aku syukur sesangat before meeting tu
Sebab aku tak suka kerja-kerja kualiti ni
Tapi....
Kejutannya


:minimo_42:

Aku sekarang pegang Unit Sukan...!
Aku jadi Pegawai Sukan....?
Geng-geng keras bantai gelak jer
:minimo_20:

Ye lah.. aku ni nak bersukan???
Jangan hancus jer udah ler

:minimo_38:

Takpe lah... aku cuma merancang aktiviti jer
AJK lain pun ada tolong
Bukannya aku perlu bersukan jugak
Kan?


Nampak sangat kan tak suka bersukan

:minimo_37:

post signature

Catat Ulasan