Pages

Kejutan


Aku sebenarnya bukanlah ahli sukan
Dari zaman sekolah lagi aku tak gemar bersukan
Memang anti sukan la
:minimo_38:


Rasanya sepanjang aku sekolah dulu sekali jer aku pernah wakil rumah
Tu pun lumba lari berganti-ganti
Cheh... bayangkan aku berlari
:minimo_26:
Laju jugak ler kot
Kalo tak, takkan aku terpilih mewakili rumah
:minimo_31:


Sukan yang aku main sekarang cumalah bowling
Sukan ke? Ada keluar peluh tak?
Ahaks.
Dah ler main bowling longkang jer
Hahahaha

:minimo_02:


Semalam
Kan meeting pengurusan
Pengarah pun mengumumkan rombakan semula carta organisasi
Aku tau aku dah tak pegang ISO lagi
Aku syukur sesangat before meeting tu
Sebab aku tak suka kerja-kerja kualiti ni
Tapi....
Kejutannya


:minimo_42:

Aku sekarang pegang Unit Sukan...!
Aku jadi Pegawai Sukan....?
Geng-geng keras bantai gelak jer
:minimo_20:

Ye lah.. aku ni nak bersukan???
Jangan hancus jer udah ler

:minimo_38:

Takpe lah... aku cuma merancang aktiviti jer
AJK lain pun ada tolong
Bukannya aku perlu bersukan jugak
Kan?


Nampak sangat kan tak suka bersukan

:minimo_37:

post signature

Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

5 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ hahahahahahaha.... tak leh bayangkan MC bersukan di tengah padang. mesti merah jer muka. :P ~

khairul onggon said...

wah.. tahniah MiRa... ada gaya bah... kekekeke...

WhiteTulip said...

hahaha..nang adaaa....kamek suka cycling jakk..hehe..sukan ya nak?

Audio said...

Mek lamak diam sitok.. bila free.. mek suka main rollerblade. Ya jak la sukan yang mek rasa memena dapat ngeluar peluh mek koh ehek XD

risanur said...

slmt join the club sukan...moga pegawai sukan jgn mengelak diri lagi :)