Khamis, Januari 15

Mee Kolok RM1.50

Hari Selasa 13.01.09 aku gi follow up di Skin Clinic, SGH.
Suka!
:pandaGeli_01:

Sebab?
Aku dapat makan mee kolok di Hung Hung.
Suka gilak mee kolok kat sia koh.

Nyum nyum.



Masa kitorang sampai kat Hung Hung tu kan.
Semua bahan mee kolok tu dah nak abis.
Mr Hubby seperti biasa makan 'Mee Kolok Suka Hati'.
Aku takleh la nak menu 'Suka Hati' sebab aku dah insaf.
Aku dah tak makan udang dan sotong.
Daging dan ayam dah abis.
Awal giler dah abis.
So.. aku dan Mijot on jer la 'Mi Kolok Kerapen' (gambar atas).
Encang jak lah.
Hahahaha.


Presenting..... 'Mee Kolok Suka Hati'... sotong dah abes


Aku dan Mijot khusyuk mengkolokkan mee kolok kerapen.



Bila dah selamat semua mee kolok ni tiba ke tummy masing-masing.
Kitorang pun bergegas la nak balik.
Oops..
Hampir terlupa nak ambik ubat.



Kotan dah kenyang gilak makan tek nak.
Dah la murah..!
Sampei nombor pun dah terlepas.
Huhu.

Aok eh.
Murah aih...!
Mee kolok ya murah..!
Tau tak mee kolok kerapen tuh dia charge mee jek.
Dia bagi RM1.50 jer semangkuk!
Kalo tau, aku mintak 2 mangkuk.
Kah kah kah.
:pandaGeli_18:
Tak pernah pun makan mee kolok Rm1.50
Tapi sekarang dah pernah.
Yeay! Yeay!
Dah la nyaman, I like, like, like.
:pandaGeli_05:



Dah makan, dah kenyang, balik la umah.
Kan dah dapat MC.
Huhuhu.



Aku macam dah berisi sket.
Dah naik 45.5 kg!
Baru tercapai impian nak dapat 45 kg.
Berapa tahun aku menunggu.
Kwang kwang kwang.

Next target... 48 kg.

:pandaGeli_20:

Catat Ulasan