Sabtu, Julai 19

From WP to Blogspot

Pindah lagi? Ho yeahh! Hehehe... Aku bosan la dengan WP. Ini tak boleh, itu tak boleh, semua tak boleh! I miss Blogspot so much, u know! Miss blogspot like I miss Him. Ahaks.

Erm... agak-agaknya dah berapa ek akaun blogspot aku? Blog? Hahaha. Ada yang public, ada yang private. Ada yang aktif, ada yang tak. Hehehe. Best jugak ada banyak-banyak. Kan hidup kita ni macam drama. So ada variasi topik la kan? Klimaksnya? Aku pun tak tahu di mana aku save klimaks kisah hidup aku. Mungkin di sini. Atau di sana? Atau di sinun. Mungkin certain blog aku dah privatekan tapi aku belum delete. Kalo free aku baca balik, singkap balik kisah-kisah lama. Seronok jugak, ada yang pahit, ada yang manis, ada yang masam, ada yang kelat. That's life kan? Kalo takde pelbagai rasa tak seronok la life kita ni. Sementara kita masih dipinjamkan usia untuk menjadi khalifah di atas muka bumi ni, selagi itulah kita tidak harus mempersia-siakan hidup kita yang sementara ni.

Mungkin ada yang marah aku dalam diam sebab berpindah-randah. Rasanya baru bulan lepas aku pindah ke Wordpress sekarang dah pindah lagi. Hehehe. Begitulah aku, selagi aku tak dapat apa yang aku nak, aku takkan puas. Kita selalu macam tu kan? Ooops, mungkin bukan anda. Tapi yang aku maksudkan majoriti MANUSIA termasuklah insan yang bernama mim ya ra alif ini.

pss.. sunyi tanpa dia
Catat Ulasan