Pages

1 Ogos 2019

Sedar tak sedar hari ni dah masuk bulan Ogos dah. Dah 8 bulan kita di tahun 2019. Dan hari ni rupanya hari yang agak penting jugak rupanya. Tak ingat langsung pun dari tadi. Hari ni anniversary saya sebagai penjawat awam!!! Hehehehe.



12 tahun yang lalu, hari ni lah saya melapor diri di Kolej Komuniti. Dan alhamdulillah 12 tahun di Kolej Komuniti saya telah bertugas di 2 buah Kolej. Syukur. Dulu susah benar nak dapat kerja tetap. macam-macam kerja jugaklah yang telah saya buat. Kira memang bermula dari bawah. Dari serendah-rendah gaji sehingga dapat gaji secara kontrak lepas tu baru dapat gaji tetap.

12 tahun tipulah kalau takde ups & down. Kekadang demotivated pun ada. Biasalah kan? Sekarang nak burn out pun ada. Hahaha.

Eh, dah 4.40 petang dah. Hari ni kan start WBF. Tadi masuk 7.40 so nak balik!!!! Bye~

Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

No comments: