Pages

Supermom Mode Activated

Hai! 14 Syawal dan Selamat hari raya!! Mode hari raya masih di mana-mana tapi yang penting sekarang mode SUPERMOM saya dah activated. Baru jer balik hantar Ayah Iman di airport. Back to routine, PJJ. Ayah pun balik ke sarang mencari rezeki.

Lama tak update kan? Hahaha. Malasnya nak update bila bercuti. Kat ofis jugak best menaip. Saya baru jer masuk opis semalam. Hihihi. Memang gak lama jugak la bercuti. Dari cuti gawai bersambung ke raya. Ayah malam raya baru balik so dia cuti lama lah lepas raya. So wajib jugaklah si Ibu follow cuti Ayah kan? Sepatutnya Ayah Iman balik hari Ahad ri tu so semalam sepatutnya 2-2 dah masuk keja balik tapi Ayah extend pulak cuti sampai hari ni. Hehehe.

Apapun, Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir Batin dari Kakmim sekeluarga. Syukur raya tahun ni disambut sederhana, #sempurnaseadanya.

Famili korang tema apa tahun ni? Kami baby blue warna pilihan si Ayah. Kikiki.

Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

2 comments:

fizalinolie said...

Kmk orang tema carca marba tahun tok. Lain² color. Haha. Apa² pun selamat hari raya juak dari Fiza dan family ๐Ÿ˜Š

Kacak warna baby blue eh. Soft jak...

Kakmim said...

Caca marba pun raya juak bh.. X kesah ya ๐Ÿ˜‚ Thn tok mcm rami org tema pastel color..hehehe