Pages

Tips Khusyuk Solat


Ibu perati jer ko nak 😎😎

Idlan ni kalau solat suaranya memang nak lawan suara imam. Selalu sangat macam tu. Kita pun boleh konpius siapa imam ni πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Satu malam tu suaranya tak kedengaran. Hanya berkumandang suara imam jer.

Ibu pun menyorok tepi pintu nak tengok apa kejadiannya suaranya tak kedengaran seperti selalu.

Rupanya!! Orang khusyuk sangat solat sampai pejamkan mata... Wa cakap luuuuπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Memang khusyuk ah!! 🀣🀣🀣

Anak oh anak 😍😍😍 macam² hal jer πŸ™Š

Oops.. Maaf ye ni bukan tips serius nak khusyuk solat. Ni tips anak² Kakmim jer. Hehehehe 😌

Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

No comments: