Happy 10th (Tin/Aluminum) Anniversary!


Awal bulan lagi dah menghitung hari tapi bila dah 13hb
Boleh pulak terlupa hari yang sangat istimewa ni.. hiks

Masa nak gi keja.. masuk dalam keta.. tetiba Whatsapp masuk
Rupanya si dia antor mesej... wish anniversary
Apuuu... baru teringat.. ampunkan saya penunggu gua 😜

Yup.. tahun ni tahun ke-10 kami dah bersama melayari bahtera rumah tangga
Cheh..ayat tajuk cerekarama lah sangat
Orang kata 10 tahun pertama agak 'sakit' ek?
Kot la.. mungkin betul
Ye la.. dengan anak² tengah membesar lagi
Tetiba kena PJJ pulak.. memang macam²

Tapi dalam pahit ada jua manisnya
Sedangkan lidah lagi tergigit
Gaduh memang biasa.. yang tak pernah gaduh tu sebab tak berkomunikasi kot
Hahahaha
Ada ke suami isteri tak bergaduh?
Gaduh² manja la
Bukan gaduh sampai lontar² barang
Sepak terajang
Maki hamun
Tu semua tak normal tu
Nehi.. nehi.. jangan itu macam lorrr

Alhamdulillah.. kami beginilah seadanya
Nak kata makin kaya tak.. miskin pun tak
Kaya anak.. mungkin ya
Wakakaka 😛



You Might Also Like

0 comments