Day 1: You

You!
Yes.. you.. oops.. it's me 😊

Aoklah... saya 👩

Ehem 😉
1st of all... intro lok nak??
Sapa saya... hihihi

Kisahnya tek...
Semenjak blogging banyak dah nick yang saya pakei
Masa mula² dolok makei nickname 1. 'nagacute'
Pasya 2. 'Ms Chrome'.. seingatnya tok masih single
Pasya dah beranak makei nick 3. 'Ibu Iman'
Pasya nektok prefer ke 4. 'Kakmim' gik

Bah... flashback lok kitak orang sia
Camne kitak orang kenal saya dolok
Dari nick apa?
1?
2?
3?
4?

Baiklahhh... saya memblog dari muda sampei ke tua koh 😂
Kenak saya madah gia?
Sebab dari saya single.. muka berjerawat.. kurus kerin
Sampeilah nektok...
Dah tua... muka berjeragat... dan ada lah juak sikit isik dari dolok 😁
Tapi lom juak tahap gems 😅

Dolok single... nektok beranak-pinak dah
4 dah anak empunok saya oi
Encik Laki saya nektok nun jauh di melaya nun
Apa kata urang nektok tek? PJJ
Haa.. PJJ... dolok baca jak cerita urang PJJ
Nektok dirik pun dah merasa
Dari tahun 2016 dah berPJJ

Sebab mula berisik blog dolok?
Ya la tek.. konon nya nak pakei kenangan lah
Sebab stat saya crazy gilak ngan blog zaman nak kawen (2008)
Semua checklist tulis lam blog
Pasya dah pregnant gia juak
1st pregnancy jak lah
Lepas no 2 alu kurang
3 dan 4 agiklah.... x ada langsung cerita lam blog 😂
Adalah juak kali.. tapi sik banyak
Sik macam kisah pregnant anak bungas kata urang
Sampei Iman 2 tahun gik masih aktif berblog
Lepas ya dah alu kurang dan makin kurang

Ya lah serba-sedikit history saya berblog koh
Dan nektok try balitlah nak aktif agik
Nang mencabarlah juak nak aktif sebab sik banyak masa nak menaip nektok
Ada jak kerja
Keja nektok pun sik macam dolok
Kenak kah dolok macam banyak jak masa nak update blog tok
Nektok.. rasa nyaman gik nak ngepos ke FB & IG kali
Atau.. dah malas dah 😜

Makanya setel cabaran 1 dari Vivian
Ada 30 igek gik cabaran dari nya

 Bah.. apa cerita kitak tek????

Eyh..aoklahhhh
Show off gambar saya anak beranak lok


Bah.. kitak orang yang membaca... dan yang mengupdate blog juak
Selamat berblog kembali semua & semoga rajin berjarah di sitok sebulan tok 😍😀
Daaa.. 😘




Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

Previous Post Next Post

Contact Form