INGGA

Hampir 10 tahun dah saya kerja.. tipulah tak pernah down. Demotivated. Bosan. Semua saya pernah rasa, yang negatif². Saya pun bukanlah orang yang beraura positif selalu tapi saya suka mendidik akal dan jiwa saya agar positif. 

Dan kerana ada orang² yang negatif harus dijagai hatinya dan kita yang positif diignore perasaannya, kau rasa? Tak tau nak rasa apa. Marah. Geram. Benci, Down. Boring. Give up. Entah macam² bercampur-baur. Rojak dah jadinya.

Dan yang negatif terasa dirinya bagus. Perfect. Hebat. Baik. Cantik. Kot? Lagi pulak kau rasa annoying. 

Hmmm.....

Orang Serawak madah INGGAAAAAAA!!! Tauk sik????

Tau tak apa tu INGGA? Pernah dengar lagu Amir Jahari? Cuba googgle or youtube sana.

Chowww!!






**Gambar hanya hiasan semata².


Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

Previous Post Next Post

Contact Form