Pages

Monolog 2

Monolog 2

Pernah ke korang rasa korang paling terok??? Terok sangat² Rasa down giler Sedih.. memang takde mood ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

0 Comments
Monolog 1

Monolog 1

Mungkin kakmim tak pernah cerita yang kakmim dah berpindah ke tempat baru. Yes, Encik Suami berpindah, kakmim pun mohon pindah. Nak follow ...

2 Comments
Happy 9th  (Pottery) Anniversary!!

Happy 9th (Pottery) Anniversary!!

13 Disember 2017 - 9 tahun yang lepas kakmim telah dinikahkan dengan jejaka pilihan kakmim sendiri. Chewahh... bukan kahwin paksa yek. Kena...

0 Comments
Mencari 'SYIMAHZ'

Mencari 'SYIMAHZ'

Ah.. sudah! Dok mencari pulak. Bila dah selalu lepak kat sini dok mencari pulak geng² blogger lama. Ada yang dah tak ingat pun link diorang...

0 Comments
Ada apa dengan Disember??

Ada apa dengan Disember??

Ehem.. November dah hampir melabuhkan tirainya. Jeng... jeng... jeng.. Saya dan Dia Ada apa dengan Disember??

0 Comments
INGGA

INGGA

Hampir 10 tahun dah saya kerja.. tipulah tak pernah down. Demotivated. Bosan. Semua saya pernah rasa, yang negatif². Saya pun bukanlah oran...

0 Comments
Entri pertama 2017!!!

Entri pertama 2017!!!

Kebetulan pulak ye. Last update adalah pada 23 November 2016. Setahun yang lepas!! Hahahaha. Memang bersawang giler lah. Mintak mahap blo...

0 Comments