Selasa, Oktober 29

29 Oktober 2008 dan sekarang

Hari ni 29 Oktober 2013... jom kita tengok apa yang kakmim dah post di sini pada tarikh yang sama pada 2008... hehehe

Jom klik kat sini http://bit.ly/1aaY2xY

Sekarang... kakmim dah tak macam tu. Sejak usia semakin bertambah kakmim sentiasa berpijak di bumi yang nyata. Banyak lagi benda lain yang kakmim nak fikirkan. Bukan setakat nak benda yang remeh-temeh yang mesti nak dapat jer,,, walaupun tak penting. Yes. Sekali air bah, sekali pantai berubah. Manusia memang boleh berubah.

Sekarang kakmim banyak fikirkan anak-anak. Kekadang nak beli baju sendiri pun fikir 2-3 kali. Takpelah sendiri pakai baju ulang tayang berkali-kali. Janji anak-anak gembira. Rindu pulak kat si cerdik 2 orang tu. Hmmm...



Catat Ulasan