Entri bidan terjun

Ini namanya entri bidan terjun. Entri nak balik. Saya tak puas hati saya LIKE page PR pun menjadi soal. Itu tak boleh, ini tak boleh. Bukan ke itu hak kita sebagai pemilih. Kita perlu study semua parti tak kira kerajaan ke pembangkang ke, baru kita pangkah. Kalau semuanya tak boleh, kena pangkah kerajaan jugak tanpa usul periksa, baik takyah adakan kempen. 

Eh, macam pro PR pulak saya ni. Yes. Memang saya tau. Saya orang gomen. Sebab keja gomen. Memang patut pun sokong gomen. Tapi saya cuma NAK TAHU, bukan NAK PANGKAH pun PR tu. Errr... kalau saya nak pangkah pun itu hak individu kan? Eh.

Saya masih sayang bangsa saya. Takkan Melayu hilang di dunia. Please lah. Fikir secara waras dan rasional. Semua kita patut baca dan kaji Sejarah semula.

Sekian.



Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

Previous Post Next Post

Contact Form