Jumaat, Mac 22

Kami 2013

Kan hari tu cakap nak photoshoot kan?
Baca di sini --->KLIK KALO NAK BACA
Keesokkannya terus gunakan kuasa veto arahkan adik ambik gambar kami anak beranak.
Hahaha.

Dan inilah hasilnya.


Dan ini.


Bukan pro pun ambik, so biasa-biasa je lah hasilnya kan?



Khamis, Mac 21

1 tahun 9 hari

Alhamdulillah, saya masih diberi peluang untuk menyusukan anak bujang saya sehingga ke hari ini. Irfan memang taknak terima susu fm. Dia lebih sanggup minum air suam daripada minum susu fm.


Susu sekarang dah tak banyak sebab dah tak disiplin mengepam, dan malas telan supplement. Tapi, alhamdulillah, masih tetap mengepam untuk si bujang saya.