Isnin, Februari 18

Si Dia Dah Setahun

Si dia telah genap setahun pada 12.02.2013 yang lalu
Alhamdulillah, berjaya jua misi penyusuan eksklusif Ibu selama setahun
Walaupun si dia tidaklah sechubby kakaknya ketika berusia setahun
Tapi syukurrrr
Si dia amat jarang demam
Alhamdulillah....

Si dia, Irfan Mustaqim semakin cerdik sekarang
Dia seolah-olah faham semua arahan kita
Ditanya nak makan, angguk
Tapi kalau dah taknak makan, geleng
Ditanya nak nenen, angguk
Terus selak baju Ibu
Hahahaha
Geram!


Si dia makin hensem kan?
Hahaha...
Masuk lif tekan sendiri yer

Rambut dah semakin panjang
Masih ada jugak yang kompius si dia ni perempuan
Pasni nak botakkan lagi kepala si dia saya ni


Inilah kek idaman Ibu
Hahahaha
Kek no 1
Ibu pulak yang mengidam kan?
Memang, si Ibu yang terlebih teruja
Seperti biasa kontrak kek dengna BFF Ibu


Kesian si dia
Dia nak tiup tapi tak jugak padam candle tu
At last si kakak yang tiup
Padam semua
Hehehehe


Sedap, sedap, sedap
Rasa ice cream pun ada

Semoga si dia Ibu membesar dengan sihat, bijak dan cerdik
Semoga si dia Ibu menjadi anak yang soleh dan berbakti kepada Ibu dan Ayah
Amin...



Catat Ulasan