Selasa, Disember 4

Nama nya .... (isi tempat 0)

Hai blog.
Hari ni dah hari ke-4 di bulan terakhir pada tahun 2012.
Tahun 2013 akan menjelmakan dirinya tak lama lagi.
Terasa sekejap jer masa berlalu tahun ni.
Baru terasa bulan lepas melahirkan Irfan, ni dah hujung tahun dah.
Dan rasanya tahun ni lah tahun yang paling kurang 'lepak' di sini.
Kan blog?

Blog, sepanjang aku selalu lepak kat sini aku tak pernah bagi nama kau ye?
Kesian kau blog.
Terasa aku nak bagi nama lah kat kau.
Kau nak ke?
Kalau tak nak, aku malas nak fikir jugak.
Tapi, nantilah aku fikir dulu nak bagi nama apa kat kau.
Supaya nanti aku lebih bersemangat nak bercerita dengan kau.
Kau sudi kan jadi pendengar cerita aku?

Nanti ye aku fikirkan nama kau.
Kau tunggu je.
Bagi aku masa k.



Catat Ulasan