Selasa, Mei 22

SI semakin maju

Semalam balik kerja terus gi ambik Irfan dan Iman.

Nek Wa: Susu dah makin maju!
Ibu: Menar?? Baguslah.

Alhamdulillah.
Minggu kedua Ibu bekerja, Irfan dah mula suka hisap SI guna botol.
Minggu lepas, balik jer kerja mesti ada balance lagi SI dalam botol.
Sayangnya, tapi nak buat cemana, buang jugak lah.

Hari Isnin, Irfan menangis takmo menyusu, hisap pun 1 oz je.
Mana tak risau dibuatnya.
Hari Selasa, Rabu, Khamis sehingga Jumaat.
Nasib baik ada perkembangan.
Sampailah semalam licin SI 3 oz dalam botol.
Alhamdulillah sekali lagi.
Risau kalau Irfan takmo menyusu guna botol.
Balik jer Ibu dari kerja terus melekat sampai ke tengah malam.
Kesian dia haus.
Ibu susuan dia ada cuma takmo nak biasakan dia terus-terusan DF.
Nanti mak ngah aka ibu susuan pun kerja jugak.

Tapi sekarang dah senang nak tinggal Irfan dengan nenek.
Dah tak risau sangat dah.
Insya Allah stok susu mesti ada.
Barulah Ibu dapat gi jalan-jalan.
Heheheee...
Irfan? Tinggal dengan nenek k??

Muka kamek macam muka sapa?


Catat Ulasan