Pages

Si nanak

Best jer baca entri Lea, yang Nouri tak banyak kerenah. Kalau Irfan, dia lah banyak kerenah daripada kakaknya. Tak boleh dengar suara Ibu atau Ibu ada berhampiran dia, mesti terus ngek ngek. Sampai kami adik-beradik panggil dia 'Si Nanak'. Nanak dalam bahasa Serawaknya ialah terlebih manja. Hehehe. Heharap bila dah besar sikit nanti dia boleh independent macam kakaknya.



Published with Blogger-droid v2.0.3

Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

4 comments:

outbound malang said...

kunjungan gan .,.
bagi" motivasi
kegagalan bukanlah akhir .,.
kesuksesan juga bukan akhir .,.
tapi proses merupakan cerminan akhir .,.
di tunggu kunjungan blik.na gan.,

MaryaYusof said...

As salam Mira,

Comelnya si nanak irfan tido... Nnt dah besar mesti pandai bwk diri tu... peluk cium buat kakak Iman ye :)

ka . ka . mim said...

Marya, insya allah :)

ch@ said...

bukan irfan awak aja yg tak tahan dgr suara awak mira, adli sy tu pun sama. pantang emak dia ni lalu, pantang emak dia ni menjerit sikit mulala muka cecebik ingat tak ambil dia or tgh marah dia. manja.