Pages

Android pun boleh dah!

Dulu orang yang pakai Ipong je dapat guna app Instagram, sekarang pengguna Android pun boleh! Kan Iman kan?

So now, apa yang membezakan Ipong dengan smartphone yang lain?

Tapi saya tetap pencinta BB, kerana BBMnya. Walaupun boleh guna Whatsapp tapi BBM tetap di hati.



Published with Blogger-droid v2.0.3

Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

2 comments:

ztie said...

kmk sik rami gilak geng bbm kak. jadi kmk terasa macam.. ermm..... terabai na bb kmk ya. tedah nangga nya... hehehe

ch@ said...

iphone takde, bb takde, tablet takde pokoknya kita cuma ada nokia E66 aja. hahaaa. cemanala nak guna alat cecanggih ni kan.