Rabu, Februari 1

Negatif = terlebih bayar ke?

Pelik bin hairan dengan Celcom Broadband saya nih.
Sebelum ni dah terminate pastu bila beli tablet aktifkan balik.
Nak pakai dekat tab tu.
Masa aktifkan tu, adala payment tertunggak yang tak dibayar.
Masa tu adik pakai, dia tak larat nak bayar lagi.
Tapi takde lah banyak pun, seratus lebih jer.
Pastu bil pertama selepas diaktifkan balik datang pada bulan 1 hari tu.
Yakni untuk usage bulan 12.


Eh, eh... jumlah kena bayar negatif lah.
Pastu semalam datang lagi.
I mean masuk dalam inbox la.


Masih negatif.
Saya tersalah bayar ke hari tu?
Hari tu saya bayar kat kaunter jer.
Betul ker terlebih bayar kalau negatif ek?
Risau pun ada jugak.



Catat Ulasan