2012 nama saya 'ka . ka . mim'

Cuti tahun baru hanya duduk di rumah je. Mengemas, membasuh baju, melipat baju. Selesai membasuh, menjemur, selesai menjemur, melipat pulak yang sebelum ni tak terlipat. Agak banyak jugaklah stok baju-baju yang belum dilipat. Sebelum ni hujan lebat memanjang di Kuching. Baju-baju pun tak berapa nak kering. Bila matahari dah memunculkan dirinya, berebut-rebut keluarkan 'stok-stok' baju lama yang tak berapa nak kering tu, jemur lagi biar terkena pancaran sang mentari, baru puas hati. Nasib baiklah pakai Downie, kalau tak confirm berbau mashem baju-baju yang tak berapa nak kering tu.

Bila dah habis aktiviti melipat, boring-boring layan tab. Sambil layan tab, boleh tengok tv, sekarang dah rasa tak puas pulan layan BB sebab tab lagi luas pemandangannya.Sangat mengada kan? Tahun baru ni rasa nak jer tukar henpon baru jugak. Tapi sayang jugak dengan BBM. Setakat ni masih terkawal lagi nafsu nak menukar henpon tu. Sabar, tunggu Adek keluar dulu baru decide. Aha, bercerita layan tab tadi, dah tak tau dah nak buat apa lagi dengan tab, main game pun sudah, anak yang seorang pulak tido so takde geng nak berebut layan game, saya pun googling la "ibu iman" di Google. Boring tahap gaban ler tu. Maka terkeluarlah senarai yang berkaitan dengan 'ibu iman'. Adeh, ada 1 blog tu ownernya pun guna nickname 'Ibu Iman'. Ibu kepada 2 orang putera yang bernama Iman. Macam tak best pulak bila tau ada duplicate macam ni. Rasa macam nak tukar jer nickname kat blogsphere ni. Hmm...

Bila fikir punya fikir, nama blog mim . ya . ra . alif memang taknak tukar, sayang. Suka sangat. So saya decide nak tukar 'Ibu Iman' kepada 'ka . ka . mim' jer. Mesti takde orang pakai nama 'ka . ka . mim' tu kan? Saya dah google dah, tak percaya pergilah mengoogle sana. So secara rasminya di tahun baru 2012 ni saya akan guna nama 'ka . ka . mim'. 

Dan nama saya Mira, (kepada mereka yang masih tak mengenali saya tu). Er, hai! Hehe..

Ayah, Iman Madihah, Ibu

Salam tahun baru 2012 buat semua yang singgah di sini.



2 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

Previous Post Next Post

Contact Form