Pages

Saya pilih 60..!

Saya pilih 60..!

Alhamdulilah, pagi tadi dah selamat mendengat taklimat SBPA di Politeknik Kuching. Sebelum ni dengar cakap-cakap orang jer. Bila dah dengar...

3 Comments
Menjadi Ibu dan mempraktis potty training

Menjadi Ibu dan mempraktis potty training

Perasaan bila pertama kali bergelar 'Ibu' memang satu perasaan yang indah, yang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. Sebaik saj...

6 Comments
Perbezaan Rhesus darah antara si ibu dan anak

Perbezaan Rhesus darah antara si ibu dan anak

Baru² ini kenalan kepada kenalan telah mati syahid selepas berjuang melahirkan anak dan saya difahamkan (melalui komen di FB) ianya berkaita...

2 Comments
SBPA oh SBPA

SBPA oh SBPA

Sana-sini orang sibuk dengan SBPA. Saya baru jer dapat borang tu semalam tapi tak sign lagi. Taklimat jabatan pada 29hb nanti di Politeknik ...

0 Comments
Penghujung tahun 2011

Penghujung tahun 2011

Sekali rasa nak update, update jer la. Takde maknanya nak Wordless Wednesday hari ni. Hihihi. Bila nak menutup tahun ni, biasalah mesti be...

0 Comments
3rd Trimester

3rd Trimester

Berapa hari lagi kita nak meninggalkan 2011. Cepatkan masa berlalu? Dan minggu ni Adek dah minggu ke-31, nak masuk 8 bulan dah. Ada sebulan ...

2 Comments
Aku terima nikahnya

Aku terima nikahnya

13 Disember 2008 Aku terima nikahnya.... Maka bertukarlah status daripada 'Cik' ke 'Puan' Dan bermulalah kehidupan beruma...

5 Comments
Iman 2 tahun

Iman 2 tahun

Iman dan makcik-makciknya Rasanya ini ialah 1st entri tentang Iman Madihah sejak dia berusia 2 tahun Hmm... Iman sememangnya peminat teg...

2 Comments
Warkah untuk Adik

Warkah untuk Adik

Sebak. Tiba-tiba terasa sayu. Ibu rindukan Adik yang masih dalam rahim Ibu. Ibu harap Adik 'membesar' dengan sempurna dan sihat. Ami...

3 Comments