Isnin, Ogos 22

22 Ramadhan

Hari ni dah masuk 22 hari kita di bulan Ramadhan al-Mubarak
Ibu dan baby masih dalam keadaan terkawal, masih berpuasa
Alhamdulillah... baby sangat baik
Semoga dapat ler tamat hendakNya tahun ni
Amin..

Ramadhan kali ni bersahur berdua jer
Kekadang jer bertiga sekali dengan Iman Madihah
Dan Ramadhan kali ni dah 3x dah tak sedar bersahur
2x sebelum ni sempat minum air jer
Tapi pagi tadi, dah tak sempat apa-apa
Sedar jer dah 6.20 pagi!
Selalunya time tu dah gerak nak ke ofis
Memang gabra
Ketakutan - kelambatan semua orang (sebab car pool)
Mintak tolong member drive hari ni
Adeh, kebetulan minggu ni memang giliran saya
So saya pergi kerja lone ranger lah hari ni
Sampai ofis pun jam 8
Sepatutnya bulan ni masuk 7.30
Hmm... nak buat camne, bukannya dirancang pun

Sori la Ibu sik sengaja bah

Sian Ibu aher alu turun kerja, Iman ya tido aher malam tadi, nangis-nangis nak nengok yoyo (video)



Catat Ulasan