Inbox

Last week saya terima mesej di FB
Ada 2 mesej
Seorang dari stranger iaitu silent reader yang anaknya ada masalah DDH
Dan sejak itu kami pun berbalas-balas mesej
Bertukar-tukar pendapat dan pengalaman
Dia mintak pendapat sebab anak dia disyaki DDH
Iman dulu kan disyaki DDH jugak tapi alhamdulillah dia normal
Bermakna, ada jugak la orang baca entri berkenaan DDH yang saya copy-paste
Sharing is caring, kan?
Saya copy-paste sebab saya pun perlukan maklumat tu
Dan alhamdulillah saya dapat berkongsi pengalaman tu dengan orang lain

1 lagi, mesej daripada coursemate masa di U dulu
Rupanya ada jugak hamba Allah yang senasib dengan saya
Dapat penyakit kulit misteri selepas kahwin
Oh, kami serupa.. tapi situasi penyakit kami tak sama
Dan dia sembuh sepenuhnya selepas berubat cara kampung
Cara moden tak jalan
Hmmm...
Korang pikirlah sendiri...

Lepas ni, what next?
Siapa lagi yang nak mesej saya?

Ibu Iman: masih menunggu Shimahz hadir semula....


2 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. salam ibu iman..

    terkesima juak kamek seketika bila baca msalah ktk tek ko.. kenak dengan kulit tak? sorry.. kamek tok kadang2 ada lambat perahu skit...

    ney tauk dapat kamek share my story.. :) kadang2 kata mak mek.. mun lekak beranak.. nang kulit kita pun akan kering... kamek reya cam ya... tapi pakey mek lotion yang moisturize ya.. alhamdulillah hilang...

    ReplyDelete
  2. kembhoja,
    kmk lepas kawen kena, bkn lepas beranak... bukak ktk entri kmk label JANUARI 2009

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form