Blog

"Writing is not a profession, occupation or job; it is not a way of life; it is a comprehensive response to life" - Gregory McDonald

Sekarang semua orang ada blog
Dulu... orang blur bila kita cakap pasal blog

Sekarang ada jugak la orang masih tak tau apa blog
Dulu... lagilah tak tau... kot?

Bila orang yang tak faham sangat apa itu blog
Pelik aku suka baca blog
Best apa... blog
Tiap hari aku akan baca blog
Walaupun tak update, walaupun tak komen
Tapi aku masih tetap membaca

Aku suka menulis sebenarnya....


Ibu Iman: nang aku suka baca blog bah, nulis dalam blog, kau ada??? hahahaha


10 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. salam ibu iman...

    Biaq Pi la dgn org camya.
    kamek asa.. org yg suka macam blog..
    kamek asa la.. memang ulat buku. (kamek la ya kot!)
    sebab kita suka membaca.. so.. seney2 ada peluang nak membaca.. kita akan baca bah. (apa kata ko tok kembhojha, paham sendiri ya ibu iman).
    n bg yg suka membaca, sidak akan dpt menilai sesuatu bahan bacaan ya.. boring atau best nak dibaca. hehehehe....
    elek2 bah...

    ReplyDelete
  2. iboh gago ngn urang mira oo..tulis jak selagi kt maok nulis..hahahaha.

    ReplyDelete
  3. Mek ada.. mek ada Mira..

    Bila ada blog fb deactivate..

    nang nei nak molah kes artis terlampau.. sobss sobss numpang nangis lok...

    ReplyDelete
  4. kembhojha,
    kmk setuju 100% ngn ktk.. kmk pun suka mebaca juak tp lmk dh tua tok alu sikda gago ngn novel gilak lah... hehehhehe

    eida,
    ya lah... sukati lah nk nulis apa, blog kta nk? hehehehe

    ReplyDelete
  5. kak tina,
    tahniah sbb fb ktk deactivate... hahahaha

    ReplyDelete
  6. aok eh, ko ada blog? chewahh.. tetiba jak nyampuk... hehehe... kmk nektok dah jd pendiam di ofis, rata2 cdak nego kmk knak kmk jadi pendiam... apa jawab mek mira..

    "klak aku bising, org sik rajin ngan aku... sampey hal laki, hal r/tangga aku diumpat org...bagus ku diam jak...x nyakit ati sapa2..."

    hahahaha..

    ReplyDelete
  7. nyza,
    yah..yah.. alu kena smash terus... kmk ingin juak nk jd pendiam... mek training lok... hehehe

    ReplyDelete
  8. ari tok keja mek maca blog urang jak..mek bosan sik da benda nak d baca...hehe..iman sihat???

    ReplyDelete
  9. baca ngn x baca... kedong ada masa bah

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form