Selasa, Februari 22

Ibu, Engkaulah Ratu Hatiku

Bila Ibu tengok iklan ni kat tv, mesti Ibu teringat kat Iman
Iman, kalau tengok iklan ni, mesti terus segera bangun berdiri... automatically
Dan letak kedua tangan kat telinga, dan mulut pun ikut menyanyi
Bising jer mulut ikut budak pempuan tu nyanyi tapi dengar 'buuuuu' jer





Kita belajar microexpression sikit... berdasarkan gambar kat bawah ni.
Ini gara-gara Lie To Me lah ni.

Ini Iman masa 4 bulan, Februari 2010. Sila tengok muka Ayah.. full of contempt.. kenak Yang???

Ini ialah kesayangan Ibu.. microexpression Ayah lom dapat diterjermah.. adakah disgust? Hah??

Ibu Iman: kamek gik nak study camne muka urang yang contempt tok yang.. yang kamek tauk, bila urang pebulak jak... hehehe


Catat Ulasan