Pages

Jalan-jalan Kerja di Melaka

Ada orang, kalau blogwalking tak suka baca entri.
Mereka lebih suka tengok gambar.
Termasuklah saya, masa tengah serabut banyak kerja tu, layan gamabar je masa blogwalking.

Betul kan?


Ini lah barisan kontijen kami masa sukan di Melaka 12-15 Disember hari tu.


Budak-budak yang MENANGgung kekalahan tapi MENANG gaya. Haha


Dan pegawai pengiring pun MENANG jalan, puas jalan daripada budak sendiri. Huhu


Dan kesimpulannya... Melaka memang best, makan pun sodap. Hihihi


Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

1 comment:

Mama_Nabihah said...

kmk mun diekot pegi melaka juak on 10-12 dec, SDSI. tp, ofis dah xda peruntukan gik.. tedah.. huhu..