Pages

Iman dan DDH

Iman dan DDH

Iman Madihah semasa belum lagi 30 hari Semalam Iman Madihah jumpa Prof Hatta di SGH, untuk follow-up umur setahun. Alhamdulillah. Prof...

3 Comments
Developmental Dysplasia of the Hip (DDH)

Developmental Dysplasia of the Hip (DDH)

What is developmental dysplasia of the hip (DDH)? Developmental dysplasia of the hip is a congenital (present at birth) condition of the hi...

2 Comments
14 purnama

14 purnama

Alhamdulillah Iman dah almost 14 bulan. 30hb nanti genaplah Iman setahun 2 bulan. Macam-macam dah perangai Iman sekarang. Dah pandai mera...

8 Comments
Iman dan iPhone Mak Ngah

Iman dan iPhone Mak Ngah

Iman suka sangat dengan handphone. Pantang tengok handphone mesti dia terus ambik dan letak kat telinga, "Oyyo! oyoo!" Layank...

4 Comments
Jalan-jalan Kerja di Melaka

Jalan-jalan Kerja di Melaka

Ada orang, kalau blogwalking tak suka baca entri. Mereka lebih suka tengok gambar. Termasuklah saya, masa tengah serabut banyak kerja tu, ...

1 Comments
Apa Artinya Cinta

Apa Artinya Cinta

Mode sedang mengimbau zaman-zaman bercinta. Sukanya lagu ni.   Besok cuti sampai tahun depan. Yeahooo...! Eh, takde kaitan pulak kan? ...

0 Comments
Workstation & KPI

Workstation & KPI

Workstation di ofis ialah tempat saya yang menurut perintah melaksanakan tanggungjawabnya kepada anak bangsa yang telah diamanahkan kepada s...

3 Comments
Memilih nama untuk 2nd baby

Memilih nama untuk 2nd baby

Wow! Bunyinya macam kontroversi jer. Tapi sebenarnya Iman Madihah belum ada rezeki lagi nak dapat adik. Memang merancang pun, mesti la takde...

4 Comments
Semuanya dihadiahkan oleh....

Semuanya dihadiahkan oleh....

Saya menulis ni secara rambang. Takde kaitan dengan yang hidup atau pun yang mati. Cuma kekadang buat saya terfikir. Ada ke dalam dunia ni, ...

5 Comments
Akan kembali tak lama lagi

Akan kembali tak lama lagi

Ibu akan kembali bersiaran tak lama lagi. Tunggu ye Auntie-auntie. Yang benar, Iman Madihah

0 Comments

Kerja-kerja-cuti

Masih di Melaka, berjauhan dengan orang-orang tersayang. Embak miak sukan tapi lecturernya ngegeh raon. Nang bagus. Balit kelak ada gik meet...

2 Comments

Happy Anniversary!

Alhamdulillah. Happy Anniversary to both of us! Semoga famili kami sentiasa berada di bawah lindungan-Nya dan ceria-ceria selalu. Sent by Ma...

9 Comments

Testing from my BB

Setelah sekian lama nak try update guna BB, so this is my first try! Sent by Maxis from my BlackBerry�A�. smartphone

1 Comments
Diam

Diam

Sesekali kita harus diam Tapi diam tak semestinya kita akur Diam-diam ubi pun tak semestinya berisi Saya diam sebab .......................

0 Comments
Kangen si budak kecik ini!

Kangen si budak kecik ini!

Tiba-tiba rindu sangat masa Iman masih baby dulu. Masa Iman masih lembik dan merah. Semuanya gambar masa Iman masih di SGH - Day 0 ...

2 Comments
Iman dan buku

Iman dan buku

Iman sangat gemar katalog tupperware & brochure yang berwarna-warni. Kalau jumpa buku, memang taknak lepas buku tu. Pastu baca buku tu...

5 Comments
Iman, pen & kertas

Iman, pen & kertas

Iman Madihah sekarang pantang jumpa pen, mesti cari kertas. Kalau jumpa kertas, mesti cari pen. Kalau dah jumpa 2-2 benda tu, macam-macam ...

1 Comments
Tentang Ayah, Bapak, Daddy, Yan, Walid

Tentang Ayah, Bapak, Daddy, Yan, Walid

Bergenang air mata bila membacanya tapi terpaksa kontrol sebab ada member-member di sebelah. Pak, mek sayang kitak! Biasanya, bagi seorang...

1 Comments
Mr December

Mr December

Hi and hello Please welcoming Mr December Nice to meet u, Mr December

3 Comments