Nak keluar dari zon ini!

Sejak semalam aku tak buat langsung pun 1 kerja!
Semalam hari aku blogwalking.
Hari ni tak tau jadi hari apa.

Sekarang aku dah takde Pengarah.
Yang ada Pemangku jer.
Tu pun yang tak berapa tahu apa-apa!

Aku bengang berada dalam situasi macam ni!

Ada ketua tapi tak macam ketua.
Macam takde fungsi.
Banyak yang aku kena buat keputusan sendiri.
Tanpa perlu diskusi.
Kalau ada pun, macam tak perlu jer.
Sebab keputusan atas kehendak kita.

Hah? Tak faham?
Tak faham, sudah!



4 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. sama mem.. kamek orang pun sikda pengarah...

    ReplyDelete
  2. jgn beremosi sangat nati sakit kepala dan hati...just relax dan buat yang termampu di fikir oleh fikiran...

    ReplyDelete
  3. honestly, kmk pun dah sampey tahap boring ngn kerja kmk. maka kerja kamek lah tense-free... nang relek... tp kmk nak berani ati madah ngn bos, kelak mun dpt lekak beranak, kmk nak molah kerja dari rumah jak... sampei gia boring mek. 6 tahun dah keja ngadap pc sik berubah rubah..

    ReplyDelete
  4. mem,
    ok kah KJ ktk org?

    kak risa,
    ntah ler kak.. salu pun mmg emosi... hehehehe

    ema,
    best gia mun dpt keja dr umh.. pa kata bos ktk tek?

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form