Selasa, Oktober 26

Nak keluar dari zon ini!

Sejak semalam aku tak buat langsung pun 1 kerja!
Semalam hari aku blogwalking.
Hari ni tak tau jadi hari apa.

Sekarang aku dah takde Pengarah.
Yang ada Pemangku jer.
Tu pun yang tak berapa tahu apa-apa!

Aku bengang berada dalam situasi macam ni!

Ada ketua tapi tak macam ketua.
Macam takde fungsi.
Banyak yang aku kena buat keputusan sendiri.
Tanpa perlu diskusi.
Kalau ada pun, macam tak perlu jer.
Sebab keputusan atas kehendak kita.

Hah? Tak faham?
Tak faham, sudah!



Catat Ulasan