Pages

Iman 11 bulan, 4 minggu

Kalau tengok pen, mesti akan sibuk carik kertas/buku.

Pas conteng-conteng, konon-konon buat aksi penat pulak.


Hari tu tanpa disedari Iman telah berjaya menconteng buku nota sekolah Usu.
Patut la masa tu Iman senyap jer, Ibu pun terus serang hendap.
Tengok-tengok dia tengah sebok menconteng buku orang.
Nasib baik Usu tak menangis dan marah.


Bila Ibu marah-marah sayang kat Iman, Iman buat muka blur jer.
Muka innocent budak kecik yang tak bersalah.
Iman.. Iman...


Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

5 comments:

Mbok Ema said...

eiii.. pintar nyiaaa.....
faiz first contengan yang berjaya ialah bulat... nektok bok pande A... tp A nya sik kedak rupa A....

cerdit na juak iman tok eyh. dan kmk bok realize duhal IMAN ya stands for Iman Madihan Abdul Nazim.. haha

Mbok Ema said...

*Madihah ..

Imaan09 said...

iman madihah ni budak bijak!!
nak setahun dah, Mira sambut besday cemana?buat majlis besar2an ke..jgn lupa share d entry ye..

BB' L@uRa said...

bagus nya conteng2 buku...daripada nya conteng2 dinding atau lantai...hihi...konpiden lalu muka nya megang pen ya...

Ibu Iman said...

ema, baru nk conteng2 gia jak... lom nmpak rupa apa pun... aok, iman madihah abdul nizam (IMAN)

ibu imaan, xde celebration besar2an..mgu ni nk jln2 ke utara

bb, baruk nk belajar ya.. lak mun dh pandei mena takut juak semua nk diconteng nya