Pages

Kenangan Mengusik Jiwa

Chewah...
Tak pernah saya nak buat tajuk segempak nih.
Padahal tak gempak pon.


Hari ini hari Isnin.


Biasalah ari Isnin macam ni, teringat jer lebih.
Teringat kat Encik Suami, teringat kat Cik Iman.
Maklum takde kelas, free. 


Sesambil tu tengok gambar dulu-dulu.
Masa belum kahwin dulu.
Masa Encik Suami belum berapa nak membesar badannya.
Hehehehe.


Dulu masa baru-baru kenal, kami selalu lepak di Taman Sahabat.
Sembang-sembang kat situ.
Jalan-jalan, tengok ikan.
Sebab tu lah bila photographer tanya nak buat photoshoot kat mana.
Kami serentak memilih Taman Sahabat!



Di hari persandingan ku. Ahaks.
Di Taman Sahabat.
Sekarang dah jarang pergi ke sana.
Tunggu Iman pandai jalan lah baru best sikit.



Ini pulak Iman Madihah, gambar fresh dari OT ni.
Rindunya Iman Madihah masa ni.


Jap lagi ada taklimat untuk pilihanraya kampus.
Takleh nak teringat lagi dah.
Daaa....


Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

6 comments:

f.i.e.z.a said...

Kiut eh! Raya lak mek dtg umah ktk aaa mok ngga iman yg comel ya.geraaam jak ngga nya eh.hehe

Ibu Iman said...

sila sila.. umah sentiasa terbuka... :)

Ilhamny.com said...

sama jek awk sebelum dan slps kawen..slim jek..:)

Ibu Iman said...

tQ.. alhamdulillah :)

Faizal n Fashitah said...

YERrRR..nostalgia hoh XD

Ibu Iman said...

aok.. rasa nk diulang balit gik semua... hehehhe... tueja.. ekeke