Pages

Wow.. politik di ofis ku

Dulu kami berapa kerat je
Aman damai takde sengketa
Sekarang bila dah makin ramai
Ada je yang tak kena
Yang tak tahan tu ada sesetengah yang suka bawa kepala sendiri
Kalau nak bawa kepala sendiri tapi tak kacau orang takpe gak
Ni melibatkan orang lain


Hai... nak fikir kesenangan dan keselesaan sendiri je


Aku rasa..
Aku nak buat kerja sendiri je lah pasni
Dan..
Nak bawa kepala sendiri gak


Tapi...


Itu bukan aku lah
Aku ni kan kaki penyibuk
Ye ke?
Hahaha


Aku nak jadi jahat lah
Tapi.. tak reti
Adoi..


Jadi baik pun mesti ada orang tak suka
Hmmm... mesti ada
Makanya?
Aku nak jadi apa...?


Aku akan jadi diri aku sendiri
Ya.. aku dah tau


Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

9 comments:

Faizal n Fashitah said...

Coba kitak jadi Otromen jak.. XD

Beautiful Stranger said...

ya la kak..mek jrang mok sibok hal org terutamanya mun staf mok fb ka apa ka..mek sik kesah..dak AA..mek pasti, cdak boleh urus masa n boleh main .tp kenak..mun lalu blit mek..sebok2 jak cdak koh..

Ibu Iman said...

faizal,
dush dush (alu kena tumbuk otomen) hahahahha

BS,
mun x menyebok jd la kita katak bwh tempurung... x sehat juak mcm ya... hehehehhee... pandei2 jak la embak dirik oh...

Jai Ryn Nie said...

same goes here.. cuma kamek orang yg jadi orang baru.... orang lamak terasa di cabar.. masalah nya itew

Mama Fiyan said...

mira, kolej kamek pun mcm kitak punya kolej juak....heehehe! penuh kontroversi...diam2 ja tapi menyibuk diam2..hehehehe.jadi penyibuk diam2 best juga!

Ibu Iman said...

rini, kmk org org lamak tetap jd org lamak, org baru rilek jak.. hahaha

kak siti, isk... bahaya jugak kalo menyibuk dlm diam nih... nnt jd tukang cucuk plak... hahahaha

ch@ said...

itu bkn politik kat opis awak je, mana² opis pun ada rasanya :D

Beautiful Stranger said...

nang best penyibuk diam2..mun kmk..tga cdak berkumpul diluar..alu cpt2 kuar tny apa hal..yer..hihi

Amni said...

Kat opis kmk x da politik... tapi penyibuk nang ada...=P kmk diam pun urang ngaco... huhu... gney mun kmk ngaco? Yah!