Khamis, Julai 22

Wow.. politik di ofis ku

Dulu kami berapa kerat je
Aman damai takde sengketa
Sekarang bila dah makin ramai
Ada je yang tak kena
Yang tak tahan tu ada sesetengah yang suka bawa kepala sendiri
Kalau nak bawa kepala sendiri tapi tak kacau orang takpe gak
Ni melibatkan orang lain


Hai... nak fikir kesenangan dan keselesaan sendiri je


Aku rasa..
Aku nak buat kerja sendiri je lah pasni
Dan..
Nak bawa kepala sendiri gak


Tapi...


Itu bukan aku lah
Aku ni kan kaki penyibuk
Ye ke?
Hahaha


Aku nak jadi jahat lah
Tapi.. tak reti
Adoi..


Jadi baik pun mesti ada orang tak suka
Hmmm... mesti ada
Makanya?
Aku nak jadi apa...?


Aku akan jadi diri aku sendiri
Ya.. aku dah tau


Catat Ulasan