Tag lagi

Saya ditagged lagi..!
Sejujurnya saya memang malas nak jawab tag.
Rasanya saya masih ada berhutang tag/award dengan beberapa orang blogger.
Minta maaf yer kawan-kawan.
Apapun, sementara musim yang tak busy ni saya akan jawab tag dari MumyShaneQeisha ni.
Ada 4 soalan/tugasan/tag yang perlu dijawab.
Layankan ajer.


1: Anda mesti beri pujian pada pemberi award ni.
Si pemberi award ialah seorang pendidik iaitu MumyShaneQeisha, anak-anak beliau tersangatlah comel, macam twin pun ada jugak. Mommy diorang pun comel jugak. Ikhlas ni tau.

2: Sila beri award kepada 10 blogger yang lain
Sekarang giliran saya pulak nak bagi award ni kepada teman-teman blogger yang lain. Mereka yang bertuah pada kali ini ialah:


3: Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger ini
Mesti. Kalau tak beritau belum tentu lagi mereka akan baca entri ni.


4: Bagaimana anda boleh digelar blog yang best and great?
Best ke? Insya Allah. Memang teringin nak jadikan blog mim.ya.ra.alif ni sebagai blog yang best dan berinformasi, bukan setakat nak bercerita tentang personal daily life je. So sejak bulan lepas saya dah mula publish entri yang pelbagai, mengharapkan 1 tranformasi kononnya.




5 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. Kiranya sy ni bertuahlah ditag. En3 sy msh lg cam rojak, x tau bila nk wt transformasi. x puas lg ngan gaya bebas ni...hik hik hik

    ReplyDelete
  2. hehhehee... xpe, as long as kite happy dgn ape yg kite buat.. teruskn blogging

    ReplyDelete
  3. remind me later.thanks kak!!! kelak polah entri tok.

    ReplyDelete
  4. thanks..kak tok mek molah tag tok.

    ReplyDelete
  5. tks Ibu Iman..kelak mek molah tag tok.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form