Khamis, Disember 24

Akibatnya....

Insan kecil yang terabai akibat ibunya yang leka mengonlinekan diri untuk bloghopping, facebooking, downloading, bla-bla-ing. Inilah akibatnya....



Oh, kasihan anak Ibu. Insan kecil dan comel ni pun satu, lepas dapat 'ulat' mesti tido. Bila tido jer Ibu baringkan di sebelah Ibu. Ibu pulak sambung balik online. Mudahnya.



Sedap jer Iman Madihah tido. Kekadang dalam tido Iman senyum-senyum. Agaknya ni lah yang Iman senyumkan.


Sekpalah Ibu, Ibu main jak tenet puas-puas, lak Iman dah besar sikpat Ibu nak mentenet agik bah, Iman kaco Ibu, Iman tekan-tekan keyboard Ibu, Iman tarit kabel-kabel semua, Iman paksa Ibu layan Iman ajak. Keh keh keh. Mun mok tenet, Ibu mesti suruh Iman main game dolok. Hihihi.

Entahlah, sekarang ni dok sibuk bloghopping balik. Menjejak member-member blogger seperjuangan semasa mula-mula blogging dulu. Semuanya macam dah lost contact. Rindunya. Sesiapa yang mengenali blogger nagacute suatu ketika dahulu, beliaulah Ibu Iman sekarang.  

Hihihi. Jangan marah. Tu lah akibatnya suka sangat bertukar identiti.




post signature
Catat Ulasan