Pages

Ramadhan 6

Semalam, hari Khamis, hari ke-6 berpuasa. Aku kelas direct, 8 am - 12.45 pm. Tak larat. Kepala dah pening, perut tak selesa, terasa mual. Boleh ke aku ni?

YM member-member. Hari tu ada operasi mamam di bulan puasa bagi wanita yang di'cuti'kan puasa. Siap beli Marry Brown lagi.

Aku: Posa sik?

Member: Sik. Kenak?

Aku: Macam sik larat jak tok.

Member: Aih, pecah lah. Mek orang dah order dari Siti Cafe tek. He he.

Aku: Eh, kamek mok juak lah, jus epal.

Member: Kamek rang tunggu nak ambik gik. Order nun lak ambik sama. Ah Moi ambik lak.

Aku: Oh, oklah. Lak madah ngan Ah Moi suruh ambik ngan kamek sekali.

Hmmm... boleh agak tak? Aku jahat kan. Tapi aku tak larat, kesian mengenangkan yang kat dalam tu.

post signature

Kakmim

Blogger since 2008. On off blogger since 2013. Blogging is my passion. Now and forever.

1 comment:

Mommy Aqeel said...

sis...btol kata mdm nyza ya..ktk termasuk dalam golongan yang dikecualikan...dont worry...kan boley ganti posa...