Ahad, Februari 22

Blogger & Blogsphere


Pernah tak korang bila masuk blog seseorang.
Dan menjadi follower blog tu.
Tapi at last korang rasa tertipu.
Korang rasa entri-entri kat blog tu semuanya 'cerekarama'.
Pembohongan semata-mata.
Pernah tak?

:minimo_18:


Dalam blogsphere ni kan.
Siapa-siapa pun boleh buat cerita.
Nak tukar identiti pun boleh.
Kalo identiti pun dah tukar, kisah dalam entri apalagi.
Senang jer nak goreng.
Janji otak kreatif, idea masyuk.
Lahirlah entri pendustaan.

:minimo_08:


Nak tanya lagi.
Pernah tak korang jumpa blogger yang psiko macam ni?

:minimo_18:

post signature

Catat Ulasan