Selasa, November 18

Oh, tak sabarnya

Minggu lepas lagi dah kad walimatul urus aku dah siap.
Yeay!
Tapi.
Oleh kerna sampulnya belum ada.
Diorang suh aku ambik minggu ni.
Makanya, aku begitu teruja sekali mahu mengambil kad kami itu.

:puteh_2:

Siang tadi.
Berbekalkan semangat keterujaan ku yang ngegeh sekali.
Aku pun pergi lah ke kedai itu.
Kedai itu?

:puteh_10:

Kuching blogger, Freeway Design? Pernah dengar sik?

Ha.. kat Freeway Design tu la aku tempah kad aku.
Aku ingatkan nak ajak si dia ambik tengah hari tu jugak.
Tapi dia tak layan sms aku pulak dah.

:puteh_11:

Busy la tuh.
Tapi, takpe.
Aku menebalkan muka.
Merajinkan diri.
Pergi jugak ke kedai tu dengan member aku.
Tapi aku pergi sebab nak mintak quotation.
Bukannya nak ambik kad....!

:puteh_18:

Sampai jer kat kedai tu.
Dengan selambanya aku gitau diorang.
"Kamek nak mintak quotation, malam lak mek ambik kad"
Hehehe.
"Kamek sikda embak duit, tunggu bos malam kelak ah"
Sungguh la tak tahan.
Kekejeronan aku.

:puteh_1:

Tapi.
Diorang tunjuk jugak kad aku.
Aku?
Boleh pulak buat-buat kontrol.
Buat biasa jer.
Padahal dalam hati, Tuhan jer tau betapa gembiranya aku!

:puteh_20: Ala emak, aku nak kawen! :puteh_19:

Pas deal itu-deal ini - pasal quotation untuk kolej.
Aku ngan member gi tapau lunch.
Rushing nih sebab aku ada kelas petang tu.
Tapi before kelas aku sempat call si dia.

Dia cakap, "happy li jak bunyi kitak"

Nang jak, suk gilak, aku jawab dalam hati jer.

:puteh_13:

Kontrol la beb.

Pastu petangnya si dia setel kes awal so leh la balik awal.
Before 5 lagi dah balik you.
Nih mesti kes tak sabar jugak kot?
Ala.. bih kurang jer perangai kitorang nih.
Hehehhe
Dan... dia cakap dia nak terus pergi ambik kad.
Aku? On jer. Suka.

:puteh_2:

Dan tak sabar.

:puteh_16:

Jangan marah ek.
Hehehe.
Then kitorang pun decide jumpa kat umah nenek.
Sebab aku kena ambik adik-adik aku kat situ lepas ambik mak dari ofis.

Lepas tu kan.
Kitorang pun menyibukkan diri melipat semua-semua kad itu.
Hehehe.

:puteh_13:

Kitorang tu = aku, dia, adik aku, mak aku, makcik-makcik aku.
Tengok tu si dia dengan baju kerja lagi semangat tolong kitorang melipat.



Ni haa... kad walimatul urus aku dan dia.



Thanks to Bad & Deha (Freeway Design). Tak 2 nang best.
Best bangat wa cakap lu.



Tunggukan pengumuman tarikhnya ya!

psst: Amy.. nanti jangan lupa buzz YM ya.

Catat Ulasan