Kurang seminggu lagi

Minggu ni kemaruk meeting
Ntah apa-apa la BB meeting hari Jumaat 2.30 petang
Semua orang dah semangat nak bercuti
Dia plak sibuk nak buat meeting pengurusan
Kalo meeting 2.30 mestinya habis after 5
Biasa la BB tu
Bukannya reti nak bajet masa
Cakap main suka dia jer

:cinonet_48:

Hari ni dah 24 Ramadhan
Kurang seminggu lagi umat Islam nak berhari Raya

:pandaGeli_27:

Semalam dah payday
Bonus pun dah masuk
Tapi aku tak beli bahan untuk buat kuih lagi
Baju kat tailor tak amik lagi
Mak lom bagi
Bapak lom bagi
Persiapan kawen lagi?

:cinonet_47:

Nasib baik kasut raya adik-adik aku dah siap beli dah
Kalo tak, gerenti susah nak pilih lagi dah sekarang
Lain dengan orangnya yang ramai
Lain dengan dah takde saiz
Aku sendiri plak
Dah berapa kali survey dah
Handbag, kasut
Ingat nak buat appreciation untuk diri sendiri
At last beli yang 50% jek
Sebab si dia sibuk sangat dah nak belikan
Aku tak sampai hati lak nak demand mahal-mahal
Janji aku berkenan
Macam best dipakai
Dan harga pulak berpatutan
Aku on jer
Thanks, Yang :pandacloud_08:

:puteh_2:
Tak sabar tunggu adik-adik aku balik
Yeay!

:pandaGeli_02:

Tahun ni my grandpa & grandma
Nak berhari raya di umah kitorang
Harap-harap
Diorang tak berubah fikiran



5 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. x sabar ni nk rye....
    yeeeeeehaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. ~ kat KL dah lenggang dah. ramai yg dah balik kg kot... ~

    ReplyDelete
  3. mmg bosan tau bile meeting tak sudah2..akak punye meeting esok...mesti bestkan biler raye dapat berkumpul beramai2..akak dah takde atok dan nenek...:(

    ReplyDelete
  4. amer,
    waa...akak x sabar nk cuti.. hehe

    amy,
    ye ke? sekolah x cuti lg..
    awat awai benor org lik kpg?

    risanur,
    jumaat ada meeting lg
    x sukanya..
    xpe la kak... akak kn ada hubby
    ok ler tuh...
    ada 2 famili :)

    ReplyDelete
  5. bestnya dapat raya ngan grandparents lagik..
    kita both ghrams both sides dh lama x de..
    huhuhu..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form