Isnin, Ogos 25

Macam-macam ada

Oh, ya
Entri sebelum ni didelete atas sebab-sebab tertentu

:mJahat:

Aktiviti malam ni
YM dengan Ema
My ex-classmate
Gelak sorang-sorang dibuatnya
Flashback zaman sekolah
Bila dikenangkan balik
Macam skema pun ada
Tapi suka sangat mengutuk orang
Especially budak asrama
Huhuhu
Jahatnya aku

:mGuilty:

Hah
YM jer kerja ko munyit
E-bank soalan tak upload lagik

Jeles ngan Naz eh
Semangat ada jak u

Syabas eh


:mGelak:

Cerita zaman sekolah
Cerita gak plan nak reunion
Tak dengar cerita lagi dah
Dulu berkobar-kobar jer aku
Boleh plak aku terlupa
Ooops..
Ni nak kawen punya pasal la ni
Risau la
Selagi lom selesai majlis kawen tu
Selagi tu fikiran aku tak tenteram

:mThinking:

Cerita pasal kawen
Ema cerita pasal dia temankan member kitorang pegi beli baju
Baju tido sexy you!

:mBerangan:

Ahaks
Maka aku pun terpikir
Aku kena beli jugak ke?
Wakaka

:mWekk:

Nak beli yang macam mana?
Hahaha

:mSmoking:

Eh, takyah la fikir dulu
Reunion tuh
Nak mula camne ek?
Aku pun lost
Tak tau nak promote camne
Friendster la kot
Forum?

Hmmmph...

psst... macam-macam benda yang aku nak fikir

Catat Ulasan